Wij willen graag dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat uw klacht is, dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.
Zodra je de bestelde materialen ontvangt, controleer je of de geleverde materialen kloppen met hetgeen je hebt besteld. Zie je op voorhand dat er beschadigingen aanwezig zijn of klopt de kleur niet neem dan gelijk contact met ons op en ga vooral niet bestraten.
Wanneer schade zichtbaar is aan uw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten. Tevens ontvangen wij graag een foto van het label op de verpakking. Deze kunt u sturen naar service@vandenbroekbestratingen.nl
Als u ondanks zichtbare gebreken m.b.t. het product toch overgaat tot verder uitpakken en/of verwerking van het product, heeft u zonder voorbehoud het product geaccepteerd. Om diverse redenen dient u rekening te houden met een breukpercentage van 5%. In de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken. Extra kosten die gemaakt worden voor het opnieuw bestraten zijn voor eigen rekening. Verwerken is namelijk accepteren. Bij onze leverancier zijn na het verwerken van dergelijke klachten geen reclamaties meer mogelijk.
Leverancier en Van den Broek Bestratingen moet binnen een aanvaardbare termijn in de gelegenheid worden gesteld eventuele zichtbare schade op te lossen.