• Uw winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen
menu
  • Uw winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Veelgestelde vragen

  • Moet een bestelling via de webshop gedaan worden?

    Nee, wij zijn en blijven een fysieke winkel met een uitgebreide showtuin. Je bent van harte welkom op ons bedrijf in Sprundel voor deskundig advies en het maken van vrijblijvende offertes.

    Je mag dus bestellen via de webshop maar het moet niet! Zo is het ook mogelijk om wel een bestelling te plaatsen maar nog niet te betalen omdat je bijvoorbeeld nog iets wilt overleggen of bespreken, ook geen probleem. Wij nemen dan contant met u op om een en ander af te stemmen.

    U kunt de webshop ook gebruiken voor het maken van een offerte, plaats de gewenste artikelen in het winkelmandje en druk op offerte aanvragen.

    Je kunt bij ons op 4 verschillende manieren bestellen;

    • Via onze webshop webshop.vandenbroekbestratingen.nl
    • Via e-mail: bestelling@vandenbroekbestratingen.nl
    • Telefonsich: 0165-352222
    • Je brengt een bezoek aan onze showtuin aan de Bosstraat 6 te Sprundel om je bestelling te plaatsen

     

  • Wat zijn de verzend- en/of transportkosten?

    Afhankelijk van het totaalbedrag dat u besteedt en het afleveradres zijn hier kosten aan verbonden. Lees hier meer over onze transportkosten.

    We kunnen kleinere- en lichtere producten met een verzenddienst opsturen, wat meestal goedkoper uitkomt.  Indien dit niet wordt aangegeven in de webshop, vraag dan naar de mogelijkheden

    *** Onze transportkosten worden berekend als u uw postcode heeft ingevuld bij de klantgegevens. Zolang uw postcode niet bekend is, wordt standaard 160 euro transportkosten aangegeven ***

  • Kan ik een aanvullende vraag over een specifiek product stellen?

    Bij al onze productsoorten staat de belangrijkste informatie vermeld. Mocht u nog aanvullende vragen hebben over een product of onderwerp, helpen we u graag verder. Een deskundig verkoopteam staat ter beschikking om u verder te informeren.

    Neem gerust contact met ons op of kom langs in onze showtuin.

  • Klopt de weergegeven foto met het product?

    Wij doen ons uiterste best om een zo goed mogelijke weergave van de werkelijkheid te geven. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Wij raden u aan om de producten in onze showtuin te komen bekijken of om een monster aan te vragen.

    Kleuren kunnen afwijken van de weergave op een scherm. U kunt dus geen rechten ontlenen aan de afbeeldingen, tekstuele inhoud en technische specificaties. Ook kunt u ons niet aansprakelijk stellen voor schade die kan voortkomen uit het gebruik van (de inhoud van) deze webshop. 

  • Wat zijn de levertijden?

    Levertijden verschillen per product en per leverancier. Over het algemeen kunnen voorraadproducten vanaf onze locatie binnen 1-3 werkdagen uitgeleverd worden.

    Niet op voorraad bij ons maar wel op voorraad bij onze leverancier(s) dan zijn uw producten gemiddeld binnen 5 tot 10 dagen leverbaar. Wilt u van te voren weten of uw product leverbaar is, neem contact met ons op, wij informeren u graag.

    Wij beschikken over eigen vrachtwagens en zijn dus flexibel in het afleveren van materialen. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag en in overleg met u bepalen we de afleverdatum. Afhankelijk van het totaalbedrag dat u besteedt en het afleveradres kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Bezorgkosten worden berekend op basis van uw postcode en onze webshop kan deze pas berekenen als u deze heeft ingevuld.

  • Hoeveel kan ik het beste bestellen?

    Bestel ongeveer 5% meer van de benodigde bestrating, dit is afhankelijk van het knipverlies. Om diverse redenen dient u ook rekening te houden met een breukpercentage, in de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken. Zo voorkom je dat er achteraf bijbesteld moet worden en dat je hiermee een nuanceverschil riskeert. Let er ook op dat je niet teveel bestelt, teveel bestelde materialen worden niet retour genomen. 

    Bestel uw materiaal altijd in één keer. Alle producten sierbestrating, natuursteen, gebakken klinkers en keramische tegels zijn gemaakt van natuurlijke grondstoffen. Daardoor kunnen materialen uit verschillende producties een beetje afwijken in kleur en structuur.

  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

    Bij Van den Broek Bestratingen kun je veel materialen per stuk bestellen tenzij anders vermeld. Vaak zijn we gebonden aan de verpakkingseenheden van de leverancier en worden daarom de te bestellen hoeveelheden afgerond per laag, per pak. We hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk in de webshop te verwerken.

    Bij twijfel verzoeken wij u altijd eerst een offerte aan te vragen met het verzoek om de bestelhoeveelheid te laten beoordelen. Wij nemen dan contact met u op om de offerte met u door te nemen.

  • Kan ik na het plaatsen mijn bestelling nog wijzigen?

    Er zijn soms mogelijkheden om uw bestelling te wijzigen, laat het ons wel zo snel mogelijk weten! BIj speciaal voor u bestelde materialen kunnen wij dan zo snel mogelijk met de leverancier gaan onderhandelen over de voorwaarden. 

    Voor materialen die bij ons op voorraad staan is wijzigen geen probleem tot 24 uur voor levering. Daarna is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen omdat deze dan al verpakt, afgestapeld en/of geladen is.

    Eventuele meer- of minderkosten zullen worden verrekend.

     

     

  • Ik heb te weinig besteld, wat nu?
    Wanneer je dit voor de levering constateert neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Eventuele meer- of minderkosten worden dan bij aflevering verrekend.

    Mocht je na levering constateren dat je te weinig heeft besteld, dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen en deze afhalen (mits voorradig) of thuis laten bezorgen. In het laatste geval worden er wel transportkosten berekend.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer je de bestelling annuleert zal Van den Broek Bestratingen het reeds door jou betaalde bedrag terugbetalen.

    Let er op dat je je bestelling minimaal 48 uur voor de afgesproken leverdatum annuleert. Op de dag van aflevering kunt je de bestelling niet meer annuleren.

    Let op! Als je een bestelling hebt geplaatst met artikelen die niet tot ons standaard assortiment horen, dan kan de order niet geannuleerd worden of zullen de annuleringskosten van de leverancier aan u worden doorbelast.

  • Wat moet ik doen bij een klacht?

    Wij willen graag dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat uw klacht is, dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

    Zodra je de bestelde materialen ontvangt, controleer je of de geleverde materialen kloppen met hetgeen je hebt besteld. Zie je op voorhand dat er beschadigingen aanwezig zijn of klopt de kleur niet neem dan gelijk contact met ons op en ga vooral niet bestraten.

    Wanneer schade zichtbaar is aan uw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten. Tevens ontvangen wij graag een foto van het label op de verpakking. Deze kunt u sturen naar service@vandenbroekbestratingen.nl

    Als u ondanks zichtbare gebreken m.b.t. het product toch overgaat tot verder uitpakken en/of verwerking van het product, heeft u zonder voorbehoud het product geaccepteerd. Om diverse redenen dient u rekening te houden met een breukpercentage van 5%. In de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken. Extra kosten die gemaakt worden voor het opnieuw bestraten zijn voor eigen rekening. Verwerken is namelijk accepteren. Bij onze leverancier zijn na het verwerken van dergelijke klachten geen reclamaties meer mogelijk. 

    Leverancier en Van den Broek Bestratingen moet binnen een aanvaardbare termijn in de gelegenheid worden gesteld eventuele zichtbare schade op te lossen.

     

  • Ik wil een product nabestellen, maar deze is niet meer leverbaar, wat nu?

    Dit is helaas niet te voorkomen. Door veranderingen op de markt verdwijnen er regelmatig producten uit de collectie. Soms kan het dus voorkomen dat als je een product wilt nabestellen, dat deze niet meer leverbaar is. Tevens zijn outletproducten en aanbiedingen vaak partij aanbiedingen als deze partij op is, is deze vaak niet meer na te bestellen.

    Het kan ook zijn dat het u niet lukt om het product nog op de webshop te vinden maar dat het nog wel leverbaar is of dat we een alternatief hebben. U kunt bij twijfel altijd even contact met ons opnemen.

  • Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW?
    Ja, alle prijzen op de website van Van den Broek Bestratingen zijn inclusief BTW.
  • Hoe kan ik bij betalen voor mijn bestelling?

    Wij bieden u verschillende betalingsopties:

     

    • Betaling vooraf via Ideal
    • Betaling vooraf via bankoverschrijving
    • Betaling vooraf op kantoor middels contante betaling of per pin

    U kunt bij Van den Broek Bestratingen niet na levering betaling. Wel bij aflevering bij afhalen van materialen. Uw bestelling wordt pas geleverd wanneer wij de betaling hebben ontvangen.